Dagen

Idag började vi dagen med en promenad runt kaffebron. Det var så härligt väder så vi kunde inte låta bli.
Solen sken och klarblå himmel, kan det bli bättre? John var väldigt facinerad av vattnet när vi gick över den lilla bron, så vi blev kvar mitt på ett bra tag för han ville titta han. :)
Pepparsåsen satte sina spår, Luktspår vill säga.. haha jävlar va ungen fes illa idag...

John var med Robert och åkte lite traktor idag igen och under tiden åkte jag upp till Möbeltjänst och köpte dynor till stolarna. det är så hårt att sitta direkt på trä. så det blev röda mjuka dynor :)

John lyckades somna fem minuter i traktorn med Robert så klockan blev kvart i nio innan han somnade. Vi började försöka redan vid sju, och under tiden vi försökte sova då bajsade hunden SÅKLART på vardagsrumsgolvet... kul...
Nu sover prinsen, och Robert är ute och kör snö han. så jag ska väl försöka ta mig till soffan och umgås med tvn. Det är ju det enda sällskap jag har, ja förutom Milky då, men hon ligger och är sur hon.

Det är väl dagen i stort. Hade lite fikasällskap mitt på dan. Men det tar vi nog en annan gång.
Ha en trevlig kväll



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback