Loppisfynd :)

Idag har jag suttit och sålt på loppis. Fyndade även en fin servis i många delar. :) så jag kom hem med några tjänade kronor och massa grejer mindre + servisen ;)
Har haft en riktigt trevlig dag, Linda you made my day! :)

Nu ikväll har jag mått sådär, har feber och är täppt i näsan. Men det som inte dödar det härdar brukar man ju säga.
Menyn ikväll är Lax med Tomat och örtsås o pressad potatis :) Mumma! kanske blir det ett glas vin eller så sen vi får se vad vi känner för.

Sen får vi se hur länge vi blir vaken. John vaknade ju inatt och kunde inte somna om förrän efter tolv, så för fösta gången på jag vet inte när sov jag och robert i olika rum, Robert o John sov på soffan och jag i sängen.

Ha en trevlig Lördagskväll



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback