Måndag

första dagen i en ny vecka. Helgen har gått fort och det har denna dag gjort också. Åkte ner på Ljusdal och handlade snus, bakgrejer och var in till pappa en sväng på hans jobb.

När vi kom hem satte jag en deg, Idag blev det kanelbullar :)
på eftermiddagen kom målaren hit och spacklade väggarna. Imorgon förmiddag kommer han och tapetserar! Har knäppt kort på hur den såg ut innan och ska knäppa kort efter, och när jag väl fått upp krokar och så.

Kicki, Emma, Åsa, Malte, Elly och Ellys kompis LillMalte med mamma kom och fikade med oss idag. Så det var väl tur att jag bakade :) Det var riktigt trevligt att träffa dom. har inte träffat dom sen i somras tror jag...
Vi ska försöka ses och äta middag i veckan. Jag ska ju iväg till tandläkaren på torsdag så det får nog bli på onsdagen det. Robert ska få ringa dom och bestämma nåt.

Ha en trevlig kväll :) nu väntar Sofias Änglar och massa tårar tror jag nog...



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback