Måndag

Nu har allt kommit igång, VI FICK LÄSA TIDNINGEN NU PÅ MORGONEN! + att posten kommer hit till oss, internet ska vara igång under dagen :)
Igår bakade jag sockerkaka, som vi bjöd Roberts bror med familj på.
håll i hatten för jag har börjat tycka om att baka, MEN och då är det ett stort MEN jag tänker inte börja baka en massa cupcakes som det är inne att göra just nu. Jag kan tänka mig att baka det nån gång med vissa har fått det som ett beroende att baka cupcakes... Okej jag kan väl förstå att det är kul att skapa men vissa sitter ju på facebook och bokstavligt delar ut cupcakes för att dom inte kan äta upp alla dom bakat....

John är lite piggare idag, men snoret rinner och han hostar... stackars liten. Men han njöt nog inatt när han fick ligga mellan mig o robert o sova. :)

Dagen bjuder inte på så mycket, skulle behöva åka ner på Ljusdal och handla till John, grejer till snorsugen (fy fan va äckligt det låter) men den är underbar! John tycker inte om den, men den gör ju nytta så lillemann kan andas.

Vi plockade i lådorna igår och nu är en loppislåda helt fylld :) ska nog hinna fylla en till innan helgen tror jag.
Ha det så bra



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback