Mina innersta tankar...

Tänk om jag ibland kunde släppa ut dom och skriva av mig, det var ju det som var tanken med bloggen från första början. Men jag vet itne det är som om mina händer inte vill. Just nu sitter jag i en frustrerande situation och jag vet fan inte hur jag ska ta mig ur det. Jag vill så gärna säga vad jag känner och hur jag mår. Men jag vågar inte av rädslan för konsekvenserna. Fan om jag inte vore så feg. jag är ju inte feg annars.
Men när det gäller att blotta hela sig själv så går det fan inte...

Vi har varit iväg och plockat upp och prismärkt allt till loppisen. skönt nu är allt klart till morgondagen. klockan 11 slås portarna upp på GÄRDEÅSSKOLAN! KOM OCH FYNDA!!!!



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback