Mysigt

Ligger i soffan, mätt efter maten, med ett glas rött i handen. Ryggen är som den är men ikväll struntar jag i pillren och tar ett glas vin istället. Vi har flyttat på soffan i vardagsrummet och tror den hamnat rätt tills jag hittat ett matbord som ska stå här inne... Vill hitta ett med minst sex sittplatser. Men det är svårt att hitta något som faller denna fru jonsson på läppen. Är kräsen för ska ju isåfall ha det bordet ett bra tag framöver. Så vi får se det kanske dyker upp där en vacker dag eller så får jag vänta flera år innan jag hittar det rätta.
Ha en trevlig lördag det ska jag ha i vårt underbara röda lilla hus :)




Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback