Promenad

Jag "vilade" ju igår och tog ingen promenad eftersom jag gjorde en praktvurp dagen innan. Men idag gick vi igen, jag kände att jag behövde det. Gå igång kroppen igen. Tog en promenad på 35 minuter bra precis. Riktigt skönt väder och det känns att det blir varmare ute.
Tråkigt är att jag inte har någon att gå med. Ibland är det jävligt skönt att få gå själv men nån gång ibland skulle det va roligt att gå med nån annan så man kan prata. Idag gick det bra ändå, jag hade ju musik i lurarna:)

John har fått 16 tänder! 16 stycken! Jag förstår inte, eller alla är inte uppe än men dom har brutit igenom iaf :) Storkillen min. I eftermiddag ska vi försöka ta oss ner och handla mat, för imorgon lär jag inte ha tid för jag ska baka och laga mat till kvällen. Har bjudit hit Mamma, Pappa, och lillebror. För mamma fyller ju år imorgon :)
får se vad jag bakar för bröd men tänkte baka nåt som gick att ha till maten.

Ha en trevlig dag, :) och ut i friskluften med er!



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback