jag har fått en award


Wohoo jag fick en bloggaward :D det trodde jag inte när jag började blogga :)
Denna fina har jag fått från Elin. Tack!
Elin träffade jag när hon var tillsammans med en killkompis till mig,
det förhållandet är slut och nu har hon en annan underbar karl som heter Tobias.
Hon har även en sötnöt som heter Albin.

JAG vill ge denna Award vidare, men har inte så många "bloggkompisar" men :
Malin-min vän från gymnasiet som har en underbar blogg
Camilla- Hon är en vän som jag inte träffar så mycket som jag vill
JA det är två iaf...

Det här hoppas jag skickas vidare :

1. Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka.
2. Skriva ned de fem bloggar som man vill lämna awarden vidare
till och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem
3. Till slut hoppas man att de utvalda vill lämna awarden vidare…



Kommentera
2 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Malin Westman

Sv; Tackar :D

2012-01-21 @ 19:39:24
URL: http://malinwestman.blogg.se/
Postat av: Elin ♥ Albins Mamma

Glad att vi träffades! :D

2012-01-22 @ 14:30:53
URL: http://elinpantsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback