Regn regn och åter regn...

Var upp på sjukhuset idag pga mitt öra, fick dunderkur i penicillin. Ska äta tre tabletter om dagen i sju dagar. Men det ska ju bli bra av det. Läkaren jag träffade lyssnade inte alls på mig och var nonchalant och jag tyckte inte alls om henne... Förstår inte hur dom kan vara på det viset. Men men fick ju iaf penicillin så nu håller jag tummarna på att det fungerar...
John var hos moffar o momme när vi var på sjukhuset. Där trivdes han :)
John packade en väska med grejer han ville ha med till moffar, hammare, såg och skruvmejsel (i tyg). Nu ligger jag på soffan och John o Robert ligger och ska sova middag :)




Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback