Fredag

Möte med arbetsförmedlingen och min handläggare där, tror mötet tog tio minuter... vi kom fram till att jag ska träffa en kvinna där som ska hjälpa mig att komma fram till vad jag ska försöka jobba med... Vi får väl se, hon skulle maila mig det jag behöver och be kvinnan höra av sig till mig. sen får vi se.

Åkte iväg och handlade och hämtade sen John som åkte traktor med sin pappa. Hem hit och skulle lägga John, han ville inte sova, men efter ett tag så somnade han, OCH JAG! vaknade av att telefonen ringde, fattade först inte att det var min telefon som ringde och hann tänka varför svarar inte nån i telefonen?

Har nu ätit en lunchmacka med Robert och laddar nu för en eftermiddag i poolen med John! :)



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback