Söndag, sovmorgon :)

Robert och John åkte ut och åkte fyrhjuling på morgonen och kom hem med nybakt bröd och jag fick både sovmorgon och lyxfrulle :) Underbara karlar jag har i mitt liv :)

Nu ligger John och sover och jag o Milky sitter och myser. Robert o Zezzy har åkt till gården och jobbat.

Dagen bjuder inte på jättemkt, ska försöka ta oss ut en sväng när John har vaknat, det är inte världens bästa väder men det regnar och blåser iaf inte. :) Får se om jag kan kratta ihop det sista under björken.

Har massa planer hur jag skulle vilja göra här hemma, som att göra en grusplan vid garaget för att få en större parkeringsmöjlighet. Är ju rätt många som måste ta bilen till oss nu när vi bor ute i bushen :) så skulle vara skönt att ha nångonstans som folk kan ställa bilarna.

Ha en trevlig söndag :)



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback