Mössor och annat skoj

Syr mössor som en tok. Men igår sydde jag ett förkläde till min älskade son:) han ville inte ta av sig det :) han älskar att vara med i köket eller när jag städar, så det kan vara bra med ett förkläde :)

Idag blir det dagis för John. Jag ska ta en promenad när jag kommer hem efter att ha skjutsat honom.. Sen blir det full fart, ska röja lite här hemma.
På onsdageftermiddag kommer LjP hit och ska göra ett reportage om Roberts vetemjöl och kött :) nervis är jag för jag ska laga maten :)

I helgen ska jag på äventyr (tror jag) vet inte riktigt vad dom har planerat L&U. Men det blir nog kul :) John ska sova borta den kvällen (lördag)

Nu ska jag käka frukost och väcka lillen

Ha en fin höstdag! Kram




Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback