Att vara mamma

Det känns kanske lätt, men med en djupt gående depression. Nja not so easy... Jag försöker ha tålamod med min älskade skitunge, men när jag inte ens har tålamod med mig själv, hur ska jag kunna det med honom?
Tre år har snart gått den jag fick upp det vackraste barnet jag någonsin sett på mitt bröst. Trots allt som kom efter mes höfterna å allt vad det innebar så var det  en underbar tid, lära känna en liten person som jag redan älskade vid första sparken i magen. 
Depression. Den kom för mig som en blixt från klar himmel denna gång...
Jag åkte till dr för att ta bort ett födelsemärke och kom hem med tre veckors sjukskrivning för depression. Depression! Gissa hur ont det gör i hjärtat att få det på papper... Det har varit ett ord som kommit på tal x antal gånger. Men det har aldrig blivit så tydligt som det blev när jag fick det på papper...
Min sociala fobi är sämre. Tur man är säljare i grund och botten så man kan dra på sig försäljarleender när man möter folk...imorgon kommer en stor utmaning med shopping med mannen. I Hudiksvall... Misstänker art det kommer vara mycket folk... Men jag ska försöka ta mig igenom även det...



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback