2013

Summerar 2012, vi köpte huset och flyttade in :)
Vi firade våran första bröllopsdag med fest och hade nog det finaste vädret på hela våren den kvällen :)
Jag fyllde 25 år så nu är det närmare till femtio än till noll ;)
Vi skolade in John på dagis och jag blev arbetslös....
Jag fick en fyrhjuling av älsklingen som jag så glad för :)
Vi byggde om förrådet till gästrum så nu har folk någonstans att sova om dom kommer och hälsar på :)
Vi firade Johns födelsedag, och även julen...
Vi miste en kär familjemedlem när Milky fick vingar och flög till hundhimlen... Saknaden är stor <3
Jag har garanterat glömt en massa men det viktigaste är ändå att jag har en underbar familj och underbara vänner :)




Kommentera
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Elin

Neeej, har Milky dött?! Beklagar verkligen... Så fin vovve =/

2013-01-08 @ 21:29:33
URL: http://agl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback